tisdag 19 januari 2016

THE END

Jag slog mig själv i marken i så många bitar att jag ej höll ihop till någon gala
satt i spektakelklänning spektakelsmink spektakelfrisyr såg x en gå kostymparad i tvn
tills jag la mig i fosterställning & försökte forcera fram sömn som brast ut i mardrömmar där Kattpojken när jag sov tömde hela min lägenhet vaknade naken i en helt tom lägenhet med videokameror
resten av drömmen försökte jag få hjälp samtidigt som jag flydde eftersom du hotat med att elda upp mig för att jag skulle sluta älska
det här året som skulle bli mitt bästa någonsin har verkligen börjat på absolut sämsta sätt
ett ytterligare THE END
När ska det bli min tur att leva?
jag har ingen tröst att hämta
du är borta på ytterligare ett sätt
som vän
eller vi är vänner som inte är ovänner 
ensam kvar
alltid ensam kvar
jag vill inte vakna mer nu
jag vill inte mer motvind
40 år av krig
THE END 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar