tisdag 31 maj 2016

Det blir allt tunnare i leden eller inget led finns det är bara jag nu och jag måste vänja mig vid det

Jag ser allt
och det funkar
jag flyger nästan nu 

så länge jag lever i min bubbla kan inget skada mig
där är jag svinkär och du är alltid på väg tillbaka 
men ibland går jag in och kollar verkligheten och raserar allt
bilden var värre än när jag fick beskedet om att pappa dött
eller reaktionen starkare jag visste ju men handlingen just den handlingen
du kunde lika väl skjutit mig baby
försöker vara större vara glad för din kärlek hey! det är ju näst bäst du är älskad och älskar
klart jag önskar det var jag baby the love of my life har en flicka och min bästis flyttar till Newyork nästa vecka "Jag tror jag tror på sommaren"
Det blir liksom aldrig min tur någonstans
Jag är bara inte någon man kan älska
Det blir allt tunnar i leden eller inget led finns det är bara jag nu jag måste vänja mig vid det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar