onsdag 25 maj 2016

Kattpojken

Dagarna går ju babe alla runt mig går vidare in i nya liv nya pojkar nya länder
Jag gör så gott jag kan om dagarna   fantasierar om Långben & Halspojken
 håller mig sysselsatt
 På kvällarna kommer trycket suget centrifugen i magen som är du
 har inte kysst någon sedan du drog och det är väl minst 6 månader sedan nu
min psykolog säger" när man slutar räkna är man över på andra sidan"
 men det är inte sant alls
Jag kollar minst 40 gånger om dagen om du tagit bort blocken
 för den delen har jag inte heller varit hos min psykolog i år jag får klara mig själv nu babe
Ser kärlek på film och jag vet ju fortfarande att det är du 4 life
din röst jag vill vara med
men du är längre bort än någonsin har blockat mig så jag kan inte heller berätta det för dig nåmer
så inget stämmer / allt stämmer
Jag minns för ett år sedan ja hade väl aldrig trott att du skulle komma igen då heller efter 7 månaders total tystnad
Men du kom och jag levde och längtade en sommar till
På lördag är det 5 år sedan våra blickar först möttes vet du babe jag hade gjort vadsomhelst för att få möta dig för första gången igen
Jag älskar dig då som nu för alltid

/ Oroshjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar