söndag 15 maj 2016

Romance is not dead "Du får aldrig lämna mig Charlott"

Jag är på väg ut från området låg för att allt är över
  när du plötsligt  springer ikapp mig kastar dig om halsen  och ba -Du måste gifta dig med mig!
Jag trodde du va gift mumlar ja men börjar knåpa av mig "Romance is not dead " ringen och trär den på ett av dina fingrar .Du gör likadant med en av dina ringar och det sjuka är att båda faktiskt passar.
Det enda som är viktigt är att vi är snälla mot varandra säger jag
Ja! Instämmer du på norrländska och så drar vi hem till dig i nån förort i en lägenhet utan barn och förflutet . Jag bor här ibland säger du när jag är själv
sen slingrar du dig in i mig på alla sätt första kyssen är hem  och du ser det kanske inte men jag gråter av lycka över hur orädd du är i hanteringen av precis allt som räknas
Vill fota allt för att minnas var detalj men vågar inte riktigt ta fram luren
Du tar fram en tatueringsmaskin och säger vi måste tatuera varandra
 du börjar lite förstrött skriva på ditt ben sen kysser du mig tills jag får blodsmak
Aldrig mindre tänker jag aldrig mindre
 du tatuerar in ditt namn på min hand och "från och med nu dagens datum 14/5  och sedan en pil döden " och jag gör detsamma på dig med jävligt darrig hand ,tycker om att se när blodet kommer
  älskar hur koncentrerad du är när du fortsätter tagga lite random grejer på min arm och en liten fågel på min hand allt medan du pratar om dem största känslorna blottar strupen före mig och det har väl aldrig hänt
det bränns mer och mer och allt i lägenheten snurrar du har ballonger prismor röda lampor drömfångare och så du mitt i allt naken i en säng som nog är en soffa som nog är lägenhetens enda möbel smattret från tatueringsmaskinen musik jag inte känner igen Jag säger att du får nog säga till mig för jag kommer aldrig vilja lämna din sida du svarar gå aldrig ifrån mig Charlott Du får aldrig lämna mig Charlott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar