måndag 30 maj 2016

Hjärta

slår högre än alla skrapor i Newyork
rusar fortare än alla Greyhounds
men känsel nej
det är vad katter dör av
det var en gång
även min död
hjärta

Mr bombplan ett i var hand
Det var en gång ett jag
jag känner inget längre
men jag är här 05:07 stiger upp
går 8 h om dagen
skriver resten inte för att någon ska läsa utan för att fly Djuret
att aldrig vika sig
hjärta

var du verkligen här nyss
smekte jag ditt ärr
lät jag allt falla
kan din flicka nu öppna hud
jag menar verkligen öppna hud
 hjärta

spräck min himmel
hjärta
som om du glömt mig jag är som fucking Turning torso
 hjärta
 jag syns för fan från rymden
har du känt någon annans blod i din mun
jag menar verkligen känt
 hjärta
är du död
 hjärta
jag menar verkligen död 
eller har vi precis börjat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar