onsdag 27 mars 2024

Vill skriva något som bara fortgår

 vill skriva något som gör mig till en skrivande 

ljudet av förr och sen är nu

slickar gommen  efter en brännblåsa från  pizzan som jag inte kunde vänta  med att äta överhuvudtaget

 överhuvudtaget det är kravlöst han har en ring 

människor som pitchar sig fram i livet byt liv snälla

frihet måste tas varje dag och ensamhet

 avstånd som guld i mun

hettan som slår ut tyngden nedåt 

gud om du bara inte kunde hindra dig

hur kan man ens bli så förälskad som jag blev 

alltid  riktad mot evigheten 

 det absoluta 

hur annorlunda din och min verklighet är

köper 2 öl och ställer i kylskåpet om jag skulle få främmat jag har inte släppt in någon på 24 år 

så främmande for sure 

Silvana var sexig i dag hon hade inte smink smutsigt hår rock balenciagaskor 

pissdyra solglasögon ett ton silver hon skar genom rummet när hon lämnade det 

du är allt på jorden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar