tisdag 12 juli 2022

Det är väldigt ensamt ensam i Juli

 Blir sur av värmen tung som bly känns som om jag har kedjor i benen

drar kedjorna staden runt på en 6 timmars walk & djupandas på olika mattor 

får panik när mina handflator är fuktiga sköljer dem iskallt på varje p toa

kissar i knäböj så länge jag har bacillskräck kommer jag ha en tajt röv 

och så länge jag inte åker kommunalt killer legs anyway

Fullmånen det är väldigt ensamt ensam i Juli

och du är så vacker att det svider in i vävnaden

havet har hijackat dina ögon Ocean eyes 

20:37 när månen är som fullast lyssnar jag på en av dina låtar 

håller hårt i den gröna kalciten och ber om nåd

jag önskar vi haft en annan relation att du skickat hud i luren

det hade varit enklare att stå ut då

Du är en gåva från gud eller liknande and dis is my heartbreak never ending tour 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar