fredag 15 juli 2022

Kommer du i håg när man drog telefonen ur jacket för att få space ?

 Nej för du är född 94 & det är en myndighet mellan oss

Kidsen utanför Häktet med hela livet i händerna 

vill viska i deras öron att ta i som fan då tiden rinner som sand

plötsligt är du 45 och det kan gå hela år utan att någon skriver " vaken? " 03:30

# tb till förra sommaren i Juli då jag ville skriva in mig själv på Danderyds slutna 

& hon i luren sa " Fernandez det här är inget spa" 

Var kärlek är en längtan att förändra något hos sig själv& i ditt fall baby vill jag bara va 27 igen

du smakade medicin cigg & avgrund och jag är nu den mest ensamma person jag var ämnad att bli

Om jag skulle bli utgiven vem skulle jag ens berätta det för? jag har ingen ingen har mig

och är det extremt opassande att jag vill be han som är på familjevacay om en kukbild?

eller är det precis därför? är jag så jävla enkel?

fy fan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar