måndag 1 augusti 2022

Crying in my cake


är snyggare estetiskt än gråter i min kaka
jag är inte ledsen bara trött
så trött
urgröpt försöker fylla hålet med banankaka
måste nog köpa ett djur nu för att inte ta livet av mig
jag är inte olycklig bara otillfredsställd
så otillfredsställd inget jag lever för funkar
kan inte leva på orden
får ingen att älska mig
har inget kvar att leva för efter det
jag kan inte bygga mitt liv på olika veganska bakverk
eller?
alla vill väl att kärlek ska nå en
det kan inte bara vara jag som skapar filmscener
kan inte andas på Ikea
kvar finns : nu mogen frukt i Tanto dödsångest
inget är för evigt
asteroider och istider kommer kommer jämna ut
allt vi människor inte fucka ur till slut
ingen berättade om hur svårt det är att motstå
jag rövar bort tid för att röra dig förgöra dig
allt sitter i hungern du kan inte förlora mig
att vakna och ge sig själv
snart ska jag berätta om graveyardpojken jag måste bara blöda ut uk men först Haydn hit! men aldrig evigt rönnbärstiden är ungblod
och något styvare vildpojkar alla i min ålder är (tyvärr) impotenta hursomhelst



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar