söndag 7 augusti 2022

Du frågar varför jag alltid har så mycket kläder på mig ? Den där västen jämt mitt i sommaren

 Är det för att täcka sår någon gett typ

Sår är ingen jävla gåva dude

dem tar man emot av fri vilja 

barnet har inget val 

Stel stämning ....men du har rätt ungefär västen är ett skydd mot livet 

Vi ser en operette i Hägerstensåsens amfi 

eller jag ser en operette du chattar med någon på Tinder 

sen måste du gå någonstans och jag säger : Jag är en tragedi hursomhelst 

promenerar hem du tar tuben det var iallafall 4 timmar 

4 timmar jag avsatte till att inte tänka på blyga brittiska guitarr fingrar 

förstår beroende hur lätt det är att tappa bort sig

skillnaden mellan dig och mig är att jag vill tappa bort mig

i want to bite u just a little bit

sårade barn biter helt utan förvarning 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar