fredag 19 augusti 2022

Du skriver att jag ser ut som en flickstaty

 

det är fortfarande en av mina finaste komplimanger eftersom jag vill ha min flickkropp intakt har aldrig uppskattat hår volym bröst
eller något som har med en kvinna att göra
någon har tagit "min" plats på cafeet och en del dagar speciellt dem när det är 33 grader räcker det för tårar känner mig fuktig om händerna och i ansiktet äcklas av det en huvudvärk som pockar på min uppmärksamhet noll bh har märkt att kidsen inte har det längre en del har helt otroliga små bröst som står rakt ut och pekar uppåt och jag tänker mycket på hur kan någon fokusera på något annat i närheten av ett sådant bröst ser Royalteens på Netflix och matchar med någon som ser ut som en blandning mellan Lil Peep och Motoby det står att han är 23 men tror fan han är ännu yngre
det är skönt att inte vilja vara på Håkan iallafall och till sist kom regnet och det var nog det bästa som hänt mig i Augusti
När jag vaknar har matchen tagit bort mig och Emilia är på väg tillbaka till Norge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar