lördag 1 oktober 2022

Det finns människor som är så omskakande att de bryter civilstatus

 attraktioner så intense att de kastar om alla ens tidigare föreställningar om vad en framtid bör innehålla

en bild av din hand 

my little pony håret 

gitarren 

guldringen 

på fitttagenfingret 

hur kunde det ta mig flera månader att se den 

radera historiken 

bara följa mig från bandets konto

det ska bara ta slut 

 det här är för viktigt 

jag trodde allt var över i livet 

så fanns du

My little pony pojken

på cafeet jag har läst det här förrut 

jag vet det för jag dm:ade Yung lean jonte linen " Stockholm kunde raderas från kartan om inte du" 

its true så länge du bor i staden vill jag bo här 

ska jag ge upp hoppet om att knulla dig?

säga : får jag röra dig här 

fick du någonsin mitt mail? 

som var ett brev utan adress 

att inte veta om du vet att jag vill ha dig mest av alla 

senare i flödet film på dig  jag gör pistol emoji  mig sen ändrar jag det till me så du inte tror att jag vill skjuta dig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar