söndag 9 oktober 2022

Utan äppelpaj försmäktar jag på Herrmans

 Skriver till Finland dricker en cocoslatte 

jag behöver inte vara lycklig

jag behöver inte ens vara  mätt 

bara fortsätta tror att inget är omöjligt 

det tar bara olika lång tid

Em skriver att N  är out of my league nu 

lol vilken leauge ? Den som är så pank att den äter barnmat leauge? 

alltså jag tänker nog alltid att jag vill vara grundad i något förankrat och verkligt 

sen slutar det alltid med typ Pete Doherety 

dömd att forever vara förtrollad av rockstjärnor 

måste vara i den högsta frekvensen

leva snabbare än livet

kärlek är och måste få vara som sommar

att älska är att aldrig någonsin lova något annat än stunden

vill inte vara din någons inte äga någon något

bara släppa taget om varandra varje kväll

och kanske börja om igen på morgonen

kanske äta rostmackor




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar