onsdag 3 maj 2023

Suicidpeach

 Nu får jag fan gå vidare i livet 

eller ta det 

hyperövergiven

Grattis bananbröd visat har jag tabletter nog 

randiga benvärmare både dagboken och poesin är ett begär

samtidigt allt jag har ändå rakad fitta om vaken?

ett helt liv förberedd  på ingenting flightmode 

alla klockslag känns i svanskotan 

körsbärsblommornas fallna ögonlock 

känner dig som jag känner mitt kön 

var människa är ett språk 

att blunda och se dig med hela kroppen närsomhelst a blessing and a curst

vill slita huvudet av dig som jag gjorde på min Barbie för ingen svagare än mig fanns 

still true 

hudjagets behållare för mentalt innehåll 

Jag är fan ingen vacker syn 

skriver tills jag tappar känseln 

uppslukad av obehörighet 

aldrig varit mer utanför livet 

jag hoppas du vann 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar