tisdag 18 juli 2023

Gömmer mig som när man var liten på kalas gömmer mig som om någon någonsin skulle leta

 kroppsledig och  MVG i rehab 

( om du  levt hade du hittat mig ingen hittade mig som du) 

suger på tummen försöker nå runt höfterna för  vem ska annars göra det

Citalopram mot Molganpojkvänner

måste få en tydligare brygga bli mer undernärd

det är Juli och jag blir aldrig mamma 

tell me what to do with my body som inte är ett arbete

tänker på hur mycket jag saknar benvärmare och hur svårt jag har att inhägna dig

pissrädd för män stora kukar och att pappa ska återuppstå

man kan nästan inte se på mig att jag är galen eller spansk

bäng på bubbelvatten 

skärmdumpar "kom hit och ta min kuk i munnen" 

om du svarar mig igen svara det Sil vouz plait 

Baby din frånvaro är större än guds 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar