tisdag 7 maj 2024

Döden som ständig fallskärm

 vill strypa allt jag längtar efter 

kyss mig när ingen ser få mig att vilja  vara kvar ett litet tag 

det var på fitthåret att jag missade Lumablomningen

gurglar cocosolja  på morgonen det smakar som säd det är det närmsta jag varit sex på 3 år 1 månad 8 dagar 

motsatsen till att vara poet är att vara i en relation 

vanföreställningen att vara med en enda person har aldrig drabbat mig 

det enda ansvaret du kan ta på dig i livet är det för dig själv och det måste du göra minutiöst 

vi möttes  under bron och jag sa att du får göra vad du vill med mig 

du frågade vad jag menar och ja sa jag vet typ inte men jag menar det verkligen 

sen sa jag till Åsa att jag kan ge alla mina skattepengar för att ligga  med dig 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar