måndag 13 maj 2024

Stockholm staden jag fyllt av symboler

 min hunger efter sammanhang sex gud 

avgrundssug 

hon i kassan frågade om jag inte är varm i bomber 

fast på engelska without i have no protection sa jag

känner mig så oändligt utsatt utan jacka 

sen kom Håkan upp för trappan 

och jag tänker att i den här staden måste man alltid vara förberedd på vadsomhelst 

rodnande och satte hej i halsen det kom ut ett gurgelljud 

tänker mycket på relationers begränsning

den kommer ta slut men aldrig samma dag som kärleken (tyvärr) 

sen håller ni i i 10+ år precis som jag har kvar mitt x chokladpudding och minnet av hans impotens i halsen 

smaken av grädde och säd blir samma i munnen eller torsk om jag minns rätt det var över 20 år sedan jag lät fiskar in i kroppen 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar