onsdag 2 augusti 2017

3 din mun är mvg

2,1 och sen?
Har du redan nu planerat in en ursäkt . En "promenad" .Snabba steg hit.
Kommer du att sitta där som alltid mitt emot mig och vara trygg och fett dubbel .Säga en sak röra en annan.Kommer du vara brun hungrig och salt röra mig med fast hand.
Kommer du vara trevande först eller sluka mig i hallen.
Kommer du ljuga eller är det även dags för din sanning.Kommer du ge mig allt.
 Jag kommer inte be dig .Kom om du vill ha mig.
Om inte jag kommer inte precis lämna dig oberörd.


I väntan på målgång
tar jag av mig revolverbältet
för alla gånger jag bett om dig
för alla gånger du nekat mig dig
för scener långt från äktenskap

Efterklangen av champagne
lång efter du gått rinner längst låren
tar en cigg under fläkten
du textar " du är allt en man vill ha
minus koppel eller huggtänder
din mun är mvg i frälsning"

Baby 4 ever bokmärkt inuti mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar