torsdag 5 november 2015

Tiptoplife

"Det första jag gör varje morgon är att kolla om du postat något"
"Vem är det du skriver till?"
"Finns Kattpojken på riktigt?"
Helt ärligt jag vet inte längre
Jag har väntat så länge
stängt av alla behov
jag har kanske inbillat mig allt
ingen vet om att vi ses så det finns ingen jag kan fråga
"Varför vet ingen?"
För att han ville ha det så han träffar väl fler vad vet jag men det har aldrig varit ett problem
ha! Jag var nr 10s hemliga alla år möjligen den enda som inte sålde storyn ingen vet om det heller det får gå i mina memoarer sen yao ;)
"Men jag vet ju vem nr 10 är alltså....det blir väldigt komiskt i jämförelse (Jag vet för jag fattat inte för att du sagt något)"
Jag vet ....
" & hur kan han vilja ens? som att bli erbjuden Tiptop och ba nej ja tar Piggelin"
Kanske tröttnar man på Tiptop
"Nej du är inte en sån man tröttnar på du är en sån som tröttnar på en "
"Jag vet för vi har hängt ju varje dag med dig är som Nyår Cirkus Teater & Kurragömma samtidigt"
Varför sluta vi hänga nu igen?
"Jag blev åksjuk"

1 kommentar:

  1. Har skrivit det förut skriver det igen.
    Ditt liv är så jävla spännande!
    Sluta aldrig skriv!
    Kram M

    SvaraRadera