söndag 22 november 2015

Kan du inte bara sakna mig snart?

Sitter på Lillys burger det är kallt nu riktigt kallt & fan vad jag saknar dig!
Allt! min riktning att längta efter dig att tänka på vad jag ska skriva till dig
fantisera om nästa möte be om det be om dig
Om natten drömmer jag om dig och vaknar i Djuret det var precis det som inte fick hända
kollar maniskt luren känns som om du är ute dina kast i min kropp är berusad möjligen knullar du det kan vara det jag vaknade av 7th mind ibland hatar jag dig

Nuet dras åt runt halsen 02:30
att längta är att hålla sig vid liv
ryggen blir tätare när jag tänker på dig
ogenomtränglig
dödlig men på samma gång hela livets värme
du
jag försöker tala till dig i tystnaden
locka hit dig
Söndag vår dag Jag vill in i dig
inget mer
sakna mig
snälla
(är det meningen att jag ska känna skam nu ?)

1 kommentar: