söndag 15 november 2015

Trösten ligger i att du kan inte tagit i mig så & samtidigt älska någon annan

Vid 08:00 gick en våg du i kroppen
du vaknade (före mig)
det är alltså inte så att du slutat röra dig i mig
snarare hårdare

7 dagar utan din kropp & allt skaver kliar svider drar i huden frossa spyr vaknar med naglarna så djupt nerborrade i huden att det blöder
7 månader va jag utan förut så det borde inte vara sån jävla avtändning
va fan är du för jävla ämne jag inte kan vara utan ?
Ja minns ja sa förra gången att "bara jag hade fått ett slut hade det varit lättare" eh nej!
Det var lättare när du" bara "var borta för då finns alltid ett litet om
fast det gör det nu med bara det att skammen i om jag nu hör av mig när jag fått mitt slut kommer va större
blottad strupe en oförljugen kroppsdel jag älskar den kroppsdelen

"Om jag inte får dig vill jag inte leva längre" jag brukade tänka jävla dårar åt dem som sa så
Nu förstår jag exakt vad ni menar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar