fredag 27 november 2015

Du är vatten efter törst bröd efter hunger

Om du inte vill hänga med mig kan du inte bara sluta gå i min kropp hela dagarna
2 veckor är 2 år för mig ungefär en evighet samtidigt igår
Jag slutar generellt aldrig något alla mina x skulle ja kunna träffa ikväll
jag slutade ej äta kött det blev bara så dem senaste 5 åren  vill ja dra en korv till lunch så gör jag det liksom
röker 1-2 cigaretter om dagen vem gör det ? har aldrig velat sluta
Så det här fuckar up mig jag är naturligtvis tacksam ja fick slutet av den anledningen att försvinnandet gör mig ännu mer bananas
Den berömda tiden som nu ska gå men det är ju just det i mina mått har så ofantligt mycket tid gått på 2 veckor att jag liksom inte kopplar att jag ej fått ett " ses" meddelande eller att jag får skicka ett
Jag kan vänta till jul nästa år eller mer men varför ?
Jag vet att jag 100 % kommer sakna dig exakt lika mycket den 12 Augusti 2016 som jag saknar dig idag
Jag kan inte hoppa över dig & var gång jag försöker går du i vågor inuti eller så sätter universum ut dig på gatan just framför mina fötter
Jag har sett alla världar &  livstider alla mina nätter ropar ditt namn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar