tisdag 3 november 2015

Godmorgon
Är kvar på sommartid vaknar i mörker
Men är lycklig för var natt av sömn
psykolog igår tror aldrig jag längtat så mycket efter tisdag 13 (min fasta tid) tömmer mig om allt tvång mörkret i badrummet   kan ej möta min spegelbild längre  har lärt mig lägga rouge och raka ben i svart
allt jag dör av foten klickljudet i halsen osv osv osv allt är rädsla för att dö
dödsångest
Vi kommer överens om att jag ska vara ännu mer självsnäll inte utmana mig när jag är som skörast
Skalmanlivet ok
Skriver till Katt som började nytt jobb idag  och det är så tydligt att jag är  lägst prio i hans liv
han svarar iallafall och snabbare än vanligt men kort och inget tillbaka han är ju aktiv dygnet runt liksom men skriver inte till mig & det är ingen boost för självförtroendet jag aldrig haft direkt
säger "Jo tack jag mår bra" till skärmen tack för att du frågar
jag tror aldrig du frågat hur jag mår faktiskt du är väl helt enkelt inte intresserad av det
inget om mig jag minns ej om du frågat något någonsin om något vi pratar om dig liksom och det är alltid underhållande jag vet ju dessutom allt om mig
Jag borde träffa Fjädern men bara när jag lekte med tanken vände det sig i magen
det är så himla synd jag är liksom fjättrad vid Kattfötter och enkelriktad kärlek
Men jag flyger snart måste bara förklara några saker om varför jag stannat det finns en anledning
jag skulle kunna skriva det men jag vill se dig i ögonen en sista gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar