fredag 20 november 2015

Långben

Vi kan kalla honom det.
Drömmer om honom .Han räddar mitt liv två gånger samma natt så jag vill verkligen skriva & tacka honom när jag vaknar.
Men gör det ej det är ju väldigt ointressant med andras drömmar & han bor ju ändå inte här längre
tänker jag & susar ut .Före klass 1 går jag in på Josverket och det tar typ 2 minuter baam! Långben ha ha!! är tydligen hemma.Vi känner inte varandra direkt har hälsat tidigare jag har skrivit nån gång efter en pjäs eller om det va serien han är med i nu  men jag blir hursomhelst urblyg så gömmer mig i min luva & går till klass.K möter mig efter klass vi promenerar i regnet före nästa klass blir frusna så går in på Verket igen köper varm dryck sätter oss ner ja berättar om Långben & visar hans Instagram så öppnas dörren och in kommer han ....Alltså universum ville verkligen vi skulle mötas idag.
(Hur många får 2 chanser på samma dag på samma plats under 2 h????)
Jag blir en lika blyg nervös skakig men bestämmer mig att det här händer av en anledning så när han vänder sig om pressar jag fram ett hej! Hans ansikte spricker upp och han är vänlig ,brun från en resa
hemma några dagar så flyter ett samtal på tills hans jos är klar & efter den här veckan som helt ärligt varit en av  dem tuffaste i mitt liv var det exakt det mötet jag behövde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar