onsdag 26 april 2023

Har kollat kanske 300 gånger på bilden av dig i turnebussen före lunch

 ansiktet som täcker benen 

ansiktsskelettet byggs upp av 14 ben varav 7 ligger nära under huden och ger ansiktet dess form 

jag visste inte ens jag ville ha ett ansikte så mycket 

orden bär blodtemperatur : i would kill u for not wanting to live

jag vet att jag måste ta första steget livet ut 

ha en noggrannhet i min besatthet 

det måste finnas utrymme för infall

 allt förlorar sin värdighet om det bryter förbindelsen med flödet

tilliten till alltings orsak: livet och härmed cirkelslutningen 

motsägelsen som huvudattraktion skrivandet är att ta sig ut

poesi= från→till förnedra inte det övernaturliga med att försöka förklara det 

med det sagt Jag älskar dig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar