onsdag 5 april 2023

Mer snö Rodonit kindbensblod saknar intresse för allt programmerat firande

 ja jag skriver till dig utan att be om lov

söker dina tankar i tystnaden

hör allt du känner

istället för att försvara det du har berätta vad du önskar 

du är tydligare än mig själv i min kropp

min hud bränner till när jag känner att du hårdnar i en annan sida av staden 

hur är det att hålla den kuken i handen undrar jag alltså hur det känns för dig 

det är inte fantasi det är mitt 7:e sinne 

förnimmelsen av dig får mig att falla på knä vid fontänen vid Karlaplan 

om du tror jag är galen har du också rätt 

vill inte bli likead för något jag inte är anyway 

det finns så mycket att se bortom tingen resorna epiteten 

ingen plats är fullkomligt sann om du inte lyssnar 

kan du höra mig 

kan du höra mig

kan du höra mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar