tisdag 18 april 2023

Ihärdigt älskande så länge jag håller mig besatt är jag inte suicid jag är en djup tragedi men ingen nobody

tar i tills jag fastnar inuti 
sätter mig i höfterna  
svindlar i kapp med rymden
farväl innan jag behöver förstöra dig
förgöra dig 
allt jag vill säga dig har jag inte sagt nog
Wishlist: You with your head down
den som inte längtar fyller ingen funktion 
blir en blunddocka horunge familjefar 
publiken vet min koreografi mot blocken 
det spelar ingen roll om du ber till gud eller om nåd mellan mina lår
i slutet står vi alla där och väntar på sufflering 
om du inte låtsas vara död 
om du bara lagt dig ner på rygg 
stretchat in front of me
om du bara bitit mjuka bett på insidan av mitt lår 
om du bränt mig på armen med en cigarett och sagt nu är du min 
om du bara bett mig komma till vilken jävla stad somhelst
om du bett mig svälja 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar