lördag 31 augusti 2024

universum är mental

 röker en cigg genom fönstret hör Hovet 

kanske är det normalt att känna tårar över att vara tillbaka i salong

själen är en extra människa inuti som är osynlig 

en natt att leva vidare på 

Skrapan en dagdröm du slog sönder hela min existens bara genom att finnas

varför säger alla att ingen är som du om mig som något positivt 

gärna med huvudet lite på sne som om jag var efterbliven eller en hundvalp 

detsamma gäller min poesi typ som det är kul att du håller på din dåre typ som när man sätter upp ett barns teckning ingen bryr sig !!!!!!!!

kanske skulle jag gå ut i vattnet bara som JP i den där mockumentären 

det här är ju vår enda gemensamma tid 

vår enda chans

du kommer överleva mig 

dels för att du är yngre men också för att du är odödlig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar