tisdag 3 januari 2023

Det är bara på låtsas med mig

 det är enda sättet 

låtsas eller dö

du är den enda jag vill ha i min film atm

allt måste vara som på film för då kan jag låtsas 

att jag drömt allt när du inte längre svarar  så som alla förr eller senare inte längre svarar

så du behöver bara låtsas att du älskar mig så som de alltid låtsas först 

i ett helt liv har jag castat fel huvudperson 

när de rör mig utan tillåtelse stelnar jag 

hursomhelst scen 1 du som är längst i från vemsomhelst i min hall med lossat bälte

hur tänkte du nu? vad vill du ha ? det är knappast mig 

du säger dig din dåre och skrattar mjukt och du är yngre fast äldre 
och jag tänker att det är bra med dina pappa händer för de kan stoppa  om mig hårt så hårt att inget känns 
så jag låter dig 
fast du är en förvånansvärt usel skådis i verkligheten 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar