tisdag 17 januari 2023

Endast om jag lyckas försvinna kommer jag bli tillräckligt överraskad

 sommar människor är samma som gillar La människor 

jag önskar att jag hade alla  mina val kvar

svalgets eviga tävlingsinstinkt

könets myntinkast

var födelsedags separata övergrepp

lossa käkarna

smörj medicinmunnen 

inte gå upp mer i vikt nu låta revbenen synas

bli len 

vara nästan helt utan bröst och älska det 

luta huvudet mot din axel i en taxi

smälla varandras bubbelgum 

Love you more than i loved my little ponys

snart vitsippor och en ny sommar att överleva 

någon som viskar: jag har bakat tigerkaka till dig

alla kan inte bli berömda Fernandez 

måste till London eller dra mig undan som ett djur för att dö under ett träd i skogen 

när applåderna kommer tar jag dem från vänster till höger 

knyter palestinasjalen lite hårdare runt halsen så att något ska kännas verkligt 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar