fredag 11 oktober 2024

och när jag vaknar finns jag kvar

 var varelse är en budbärare ingenting är omöjligt det tar bara olika lång tid 

tiden är overklig dikten är verklig 

du var något jag omedelbart  visste att jag inte skulle kunna undvika

  när jag blev kär så gjorde jag dig direkt till min Molganpojkvän 

från den stunden har jag aldrig mer känt mig ensam 

som om jag tingats av dig 

lövhalka Du.på tal om underverk 

det finns bara en bro kvar föraningen ligger alltid i inandningsluften 

extrem fokus och känslan bortom tanken om den 

det finns inget öde -jag repeterar det finns inget öde bara teknik och goda förberedelser

mitt imperium är min skrivbok orkestrerar skeenden minns du Ethan Hawke? det finns ingen slump baby

allt var frekvens 

av principiella skäl sätter jag mig aldrig i ett flygplan men tåg går bra

var min gud är min gud och klitoris 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar