måndag 26 juni 2017

du skriver i ord jag svarar i känslor

Vi borde verkligen ses och prata 
om det inte är försent
så länge vi lever är inget försent
Göra en upgrade på var vi är nu den jag först träffade sa om barn och giftemål " det har jag ingen brådska med ,det är inget för mig" det var 10 månader sedan ungefär snön föll och du satt mitt emot mig i en orange soffa
man ändras ju hela tiden du har verkligen ändrats baby
du ber om ursäkt eller
typ
jag tar den för att du inte sa något men jag kan inte precis blame you baby
hur säger man till någon som är galen i en att man ska bli tills döden skiljer oss åt
man gör det bara
säger det
sanningen
Precis som jag fick sitta ner med han som skilt sig för min skull och vrida ur mig att jag inte har en enda känsla kvar i kroppen för honom på det viset att vi dog i september
man vet ju aldrig när det dör baby
handen på hjärtat eller snaran om halsen du vet att du kör konstgjord andning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar