måndag 19 juni 2017

jag ligger redan under håller andan väntar på meddelandet att du ska åka någonstans och lämna mig ensam kvar jag klarar inte att folk lämnar mig levande som döda

tungan full av cocosglass Fiskargatan
han som skrev till mig förra veckan lever inte längre
du skriver inte heller är du död
M vi skulle ses i sommar nu blir det i nästa liv
möter "Mårten" sitter på berget  med Moa blir brun och lite mindre sjuk i huvudet
det är när jag  försöker lämna dig  jag fuckar ur min Molgan kille
kommer in på skrivarlinjen men känner mig klar med övandet
redo att ges ut 10 år av ord min egna skola
det är inte viktigt att ges ut att skriva är allt
gör mig lite mindre sjuk i huvudet
det och promenaderna
yogan mer än jag tror eller rörelsen närvaron
det är ju yogan
nej jag tycker inte om punkter det är fult
därför kan jag inte gå en linje
utan punkter och dig försmäktar jag på Södermalm i sommar
jag är ett barn som saknar sin mamma
en flickvän utan pojkvän
konstant underläge men på insta verkar jag ha ett roligt  liv så kolla där
Glad midsommar eder /Oroshjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar