torsdag 1 juni 2017

Tack

man behöver inte veta vad man vill med mig
men man behöver vilja mig
jag förhåller mig enbart till nuet i alla relationer 
jag väljer om jag vill ha dig varje dag
hittills har jag svarat ja varje morgon
och det handlar inte om att det kanske finns något bättre
utan om ödmjukheten inför att allt ändras hela tiden
jag tycker man ska välja om varje dag
fokusera på vad vi har =kommunikationen ,fantasin
istället för vad vi inte har =verklighet  ,möten
klart jag borde släppa in andra men ja funkar inte så
jag går all in på en person tills jag inte gör det längre
och då vänder jag aldrig om
jag är väldigt nära stupet så vi får väl se
medium sa igår att jag är så mycket före dig
att vi skulle mötts i år när du va klar men eftersom
jag var på väg vidare i höstas så satte universum ner dig tidigare för att jag skulle
vara kvar i detta liv
Tack 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar