söndag 25 juni 2017

*vår klubb*

det som hänt kanske borde betyda att jag ville ha dig mindre
men begär funkar ju inte så baby
en händelse slår inte ut en känsla
och det vi har
har inget med er att göra
vi har vårt egna rum
vår klubb
du+jag
inga andra får vara med

vandrar gatorna vi sagt hej !hej då! minns allt som sagts och nuddats
hur vi gungade i Bleckan om du inte skulle ge mig slutet ville jag sluta själv
well du är inte precis någon man slutar och när natten sen kommer drömmer jag så intensivt om dig att jag vaknar av att jag skriker 1,2,3,4 gånger

skriver till dig när jag vaknar
du svarar

*börja börja sluta sluta* jag lovade Timbuktu det & jag kan inte gå emot det i mig
lite längre in än längst in bara
där vill ja ha dig 4 life *sorry*not sorry*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar