onsdag 28 juni 2017

Guns

På en handfull dagar har jag förlorat en bästis till nangijala och han jag är har varit hela havet stormar kär i sedan september har gift sig. Det är lite mer än vad den här sparv kroppen klarar av.
idag ska jag på något sätt klä i mig rollen som lycklig jag har väntat 23 år på att se Guns n roses igen i kväll rullar dem in i staden men jag är helt tom blank på känslor. 2 dygn sedan jag sov har nog inte ens någon gråt kvar i kroppen.
Allt jag kan tänka på ,du bryr dig inte nu vet jag. Det gör mest ont konstigt nog kanske.
Jag hade nog trott och hoppats att du skulle göra ett försök att ses igår för att krama mig men dagen gick tyst förbi. Till slut frågade jag vad du gjorde & du svarade något allmänt flera timmar senare.
Fortfarande ingen fråga om att ses hur jag mår eller kan jag göra något.
Men det enda som är "bra" med det är att nu vet jag iallafall att du inte bryr dig om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar