torsdag 22 juni 2017

Glad midsommar och så

vaknar av att det svider i kroppen så som det gör när jag känner på mig att du ska lämna stan
alla lämnar stan
så jag ber om en kram
klär mig för fest klänning och läppstift
rör mig mot dina kvarter
så jag kan ta emot kramen där du kan ge den
lånar toan på Wallins
hon frågar om jag håller på med filminspelning utanför
du ser ut som Hollywood säger hon och skrattar
nej jag hoppas på en kram svarar jag och köper en Hallonsoda
dricker med sugrör så jag inte smetar ut stiftet
jag har bara det nån gång om året så är inte så van precis
klockan blir 11 och 12 promenerar lite köper bilar med Polly smak
eller Polly med smak av bilar som jag ska ge dig så du kan ha dem resan
vart du nu än ska jag kommer inte att fråga för jag vill inte veta
klockan bli 1 och 2 äter lunch på Swedenborgsgatan och smetar ut stiftet men skitsamma känner mig alltid utklädd ändå
klockan är 3 jag har inte fått något svar än men känner i luften att du redan lämnat
så som alla lämnar
men glad midsommar och så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar