fredag 10 april 2015

sjuk(t) kär kärt sjuk kärsjuk


Att vara kär är fan inte helt friskt så nu slutar jag med det
 Jag tillät mina drömmar om kärlek växa sig större än Manhattan redan 1a natten
 Vågade fantasin om att något fint skulle....kunna....ske...mig till slut
  Föll hårdare än hårdast direkt
 En natt för hoppar du så hoppar jag en natt för på liv & död
 Man blir en master i enastående överanalyserande ett OS i "om bara"
7 månader har jag hittat ursäkter för att du inte svarar mig
7 månader
Hur fan skulle jag kunna gjort det annorlunda? Om du hör att "nu nu är det din tur och du du är så jävla fin & jadajada bla bla han behöver bara tid " tillräckligt många gånger så kan det vara så att du tror dem tillslut om personen dessutom har funnits naken under dina lakan du har inte bara fantiserat honom som alla pojkarna på planscherna han har till och med uttalat den magiska formeln " du kan inte skrämma mig" Jag tror jag gjorde mitt bästa baby jag kunde inte bättre jag trodde faktiskt att någon som du skulle kunna tycka om någon som jag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar