tisdag 21 april 2015

Våren känns här på riktigt och jag ler inombord & utombords.Promenerar undervisar 1 klass köper spännande pion till mamma som byter färg 3 gånger i livet & jag tänker att den är som jag ombytlig.
Mamma har namsdag i dag & jag bjuder henne på lunch och vi kan sitta ute . Sen går jag till min psykolog(den jag betalar själv) och älskar.Vrider allt ett varv till och det är så lyxigt med ännu ett par öron.Hon frågar om jag vill sluta och jag svarar att jag kanske borde det.Men samtidigt nej för jag vill ju tro att kärleken segrar  jag vill tro att allt ska bli värt igen.Jag vill vara den när jag går runt och tror & hoppas.Jag skulle bara önska jag var framme snart.Hon säger att om det är vad du vill så får mottagaren ta sitt ansvar och säga nej tack .Stoppa det.Du kan inte stoppa det så länge du tror på det.
Kände mig lättad när jag gick därifrån landa på Mariatorget med vän drog allt ännu ett varv jag har vänner med öron & hjärtan av guld.19:05 längtar igen.Vill ha halloumiburgaren på Ginko öl Kattpojken alltet sagan min saga är ju inte diamanter och slott eller jorden runt resor så come the fuck on karma nu vill jag faktiskt bli älskad tillbaka.

/Er Oroshjärta Ps tack till alla som läser här 2273 har susat förbi sedan lunch det känns inte klokt
Hoppas att solen lyser på er hela bunten Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar