måndag 20 april 2015

Slutet har inte hänt än

C läser allt jag skrivit till Kattpojken han säger att han kan förstå & berätta för mig för han är samma sort.Det finns inte en till av den sorten tänker ja men låter honom läsa .Det som finns här många av texterna har bara Kattpojken i fysisk form.Efter 4 timmar svara C " Redan i en text är det så mycket vackert folk får sagt om sig i ett helt liv eller aldrig" .Sen berättar jag kort om sommaren av väntan hur jag satt utanför teatern hur allt blev värt och när  det sedan vände från dialog till monolog.Hösten vintern av längtan och nu vår "Det här skulle bli en underbar pjäs vill du jag pratar med L om det?"
Nej jag vill ha verklighet nu .Detaljerna hur sängen kändes när han vaknade hur det luktade om kaffet var perfekt .Jag vill få en bild på höftbenen att vakna till & fingertopparna munnen som aldrig tar slut .
"Jag vill säga vad jag tror men jag tror inget det här är er saga men så här slutet har inte hänt än "
Tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar