söndag 19 april 2015

Vill du gifta dig med mig?

Jag måste sluta be om ursäkt.Klart jag skulle kunna hålla käften resten av livet.
Det skulle säkert vara bäst för mig att sluta älska dig på alla sätt.Men då skulle jag inte vara på riktigt.
Jag vill vara på riktigt annars behöver jag inte leva alls.
Lämnar inte texten det var inte läge.Hängde lite med Moa i Körsbärsdalen .Det är vacker kaos i Kungsan nu.I dag för ett år sedan såg jag också Halspojken på Recordstoreday jag vill göra det varje år resten av livet.Spenderade kvällen hos mamma igen hon sa "tack för att du är här hos mig" Jag svarade "vart skulle jag annars vara" & det är verkligen sant.God mat Emil Jensen OCH Bruno K Öijer på tv som om jag önskat tablån.Vill skriva till Katt "känns som om jag är skyldig dig lycka" men somnar istället.Vaknar runt 1 har drömt om Pojken i mantel & är helt svettig vill fortsätta drömmen så jag gör det mot slutet av natten blandas även Kid in.Vaknar är ett djur.20Augusti var min senaste anledning till hud.Kommer du ihåg att du sa "Varför knullar du inte bara" Det går inte när man är så genomskinlig som jag.Jag har för tunn hud.Men också  är kroppen för dyrbar för att delas med vemsomhelst.Det handlar om att vara inuti varandras kroppar.Det är värdefullt.
Nu vill jag fria -Vill du gifta dig med mig? Midsommarafton 2016 det vore en helrunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar