torsdag 30 april 2015

Varken svart vit tyst eller död idag är jag röd

Det är så mycket kärlek runt mig nu vänner som möter gamla kärlekar för öl nya kärlekar första allt
blickar när dem börjar
Älskar att lyssna på dem blir helt varm sen går jag hem och kurar skickar en låt till Kattpojken
skriver till professorn ser en film somnar före 00:00
just ja mammas hund blev ormbiten på sin födelsedag så himla antiklimax syster är i Lyon
I dag ska jag gå i tåget där är jag nära min pappa
professorn svara och vi konversera om det där med att jag skrämmer bort alla han skriver " Hur kan man någonsin göra en gest som är på riktigt utan att skrämma livet ur någon"
Älskar det svaret vi får väl se han spela i Gbg igår har inte fattat om han bor där eller här
Ja svarade "Du sjunger med ett nyckläcktfågelungehjärta det är vackert hur sårbar du är "


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar