lördag 2 maj 2015

2 i 1 är mer än ett knulla

Om du inte haft munnen full av Finlandsfärjefitta kanske du hade svarat
Sanningen är att jag aldrig haft en chans
mot garden
mot spriten
mot lätta byten
jag hatar dig
jag älskar dig
 Det vi hade var på riktigt jag kan inte inbillat mig det
Det är Maj nu & 0m 22 dagar för ett år sedan alltså den 23/5 2014 i dagboken " Ser Inget av mig på Stadsteatern sen följde årets ljuvligaste natt "

Jag är ännu bara morgon Lördag 3 koppar kaffe ingen hunger det var fint i tåget igår jag var nära pappa
möter fin pojk från något friteatersällskap  han visade sig vara förlovad jag försöker leva vidare överleva blicka upp och allt det där baby men alla tecken alla ledtrådar allt är du
Hur kan du knulla andra efter det vi hade?
Jag menar det inte som en anklagelse inte alls utan som i lär mig
hur skulle någon någonsin kunna mäta sig med dig
allt jag förmår mig till är att byta ord ens saliv känns
känns helt enkelt otänkbart
öppna munnen
öppna munnen
öppna munnen
va är jag annars här för?

1 kommentar: