lördag 2 maj 2015

Det är något vackert i det som är omöjligt att slå bort :du

Kände mig nära dig igår
Skeppsbron delar ur din ensemble frös till is men du var inte i släptåg
Dramaten du hade gjort narren så jävla bra kanske har du redan gjort den rollen
Ville skriva att det som känns inte är farligt
Det är bara jag
Vi kan inte ha varit för att slarvas över & sen vidare
Kemi kropp kåt knulla kanske skulle det stannat där
Men det funkar ju aldrig så med det som känns på riktigt
Orden tar slut
Det svartnar när jag drömmer om dig
vi älskar
vi knullar fullmånen drar lika mycket i mig som du
du skriker i mig efter uppmärksamhet varje dag sedan vi skiljdes åt i min hall
Vad var det du letade efter hos mig vad trodde du att du skulle hitta på min tunga
eller vad är det jag saknar snälla säg jag vill öva mitt hjärta hjärna & ögon att bli någon du kan häpna över
Ja skickar inte rödbok 5 du ska få den bara för att såklart ska du ha allt
När jag tänker på det så tänker jag att du bränner dem utan att läsa i kakelugnen jag sett på bilder
Jag har liksom tappat allt mitt självförtroende av tystnaden
Den har förvandlat mig till galningen & dig till gud
Ibland fantiserar jag om du hade sett mig dansa med Eminem jag lyste som bensin den natten  jag vet det är superfånigt men jag önskar att du kunde se mig genom andras ögon
eller nej jag önskar att ja var bensinen i dina
FUCK
jag vill bara vara någon du ser Kattpojken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar