söndag 17 maj 2015

2 veckor tyst från mig jag vet att söndagar är min svagaste
om det bara kunde sluta regna så jag kunde gå ut
tillbaka i messanger inte lika ofta but still 10:54 har velat gå ut sen 09:00 men himlen är öppen
undervisar 12:05
Jag är så jävla trött på mig i förhållande till dig
samtidigt älskar jag den hon som krampar sig fast
det här är inte poesi
enbart drift
en morgon dirigerad av djävulen jag skriver bara för att jag inte kan gå ut
för att stilla Djuret
10:59
kan du älska någon som skriver?
när allt du säger blir verktyg
din kropp flykten

Kan jag älska någon som är så rädd för konfrontation att han inte ens ler mot spegeln
Någon som älskat redan & förlorat stort

Messanger "Det är bara jag din motherfucker
det är jag
Djuret
hon som
älskar dig "
11:05 kommer få gå direkt till klass 


2 kommentarer:

  1. When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us.

    SvaraRadera
    Svar
    1. vill inte ha några stängda dörrar vill ha alla på glänt 4 life <3

      Radera