lördag 9 maj 2015

Sagt om henne "Hon slår dubbelsexor var gång"
Sagt av henne (samma natt) "Går kärlek som den här att medicinera bort jag ser att han är ute ?"

Sagt om henne "Hon går rakt in i pojkhjärtan sen går hon ut igen vänder aldrig om"
Sagt av henne "Jag avundas hans dövhet
Hur ingen skulle kräva honom på svar
Ingen skulle anklaga honom för flykt
Hans nakenhet
likgiltighet
& närmst nonchalanta integritet
ogenomträngliga blick
marmorhy

Sagt om henne " Du är kaos skrammel & rörelse"
Sagt av henne " Han är sten stilla tyst i fas form
Samt "Det är bara människor som gråter Jag önskar jag förvandlas till ett djur jag vill vara katt som han"

2 kommentarer:

  1. Magnifikt ^^ Väcker indeed ett sådant där vill ha mer-intresse och sug och meningen "Hon går rakt in i pojkhjärtan sen går hon ut igen vänder aldrig om" är så guld och en fullkomlig fullträff.

    SvaraRadera