fredag 15 maj 2015

MY SPACE

Känner mig förrådd missförstådd .Som om någon vill ta ifrån mig det enda som betyder något för mig
orden.
Det är än sålänge så infekterat att jag inte vet hur jag ska förhålla mig till det.
Överreagerar såklart slår bakut blir lättkränkt barnunge sover 20:00-08:00 vaknar lika arg.
Du som läser här och för det vidare till dem som inte behöver läsa detta sluta snälla.
En skrivande person kommer alltid att trampa folk på tårna likaväl som dem icke skrivande(såklart).
om man någonsin ska skriva något som betyder något så måste det få kännas.
Jag har varit rakt ut från hjärtat här sedan 2009 och jag vill fortsätta vara det så du som läsare måste ta ett eget ansvar att inte gå in här.Det är ganska lätt faktiskt.
Här bor min röst låt mig vara tack.
Om jag ska respektera er får ni respektera mig.

1 kommentar:

  1. Att be någon att "tänka på vad man skriver om " i förhållande till någon annan är som att skjuta någon i benet och sedan be dem springa.

    SvaraRadera