fredag 15 maj 2015

Bono Borderline Joy division & 66 kr på kontot

Drömmer om Glaspojken fantiserar lägger pussel försöker bryta mig in i gammal lur för att hitta bilder jag tagit på honom. Jag vet att det är för vi närmar oss 17e jag kommer nog alltid att tänka på honom vid den här tiden.Det finaste med honom var att han såg nyanserna hos mig "Jag älskar när det blixtrar till i dina ögon just innan du blir Djuret" Hans känslighet hans gråt  hans livliga fantasi hur vi lekte lekar hur han skrev sms ibland under alias "Rudi en kanin";)........Fuck! Öppnade upp alla fönster till åren runt 2005 på vid gavel.
Ser "Kärleken kommer skilja oss åt" på Dramaten det enda jag kan tänka på är hur bra Kattpojken skulle gjort Ian Curtis ingen hade gjort det bättre än han.Ville skriva det men red ut även den stormen.Somnade vaknar till Bono på tv jag har träffat Bono 2 gånger in person.En gång på Cafe Opera före en sk "hemligspelning" en gång på MTV Awards när jag dansade med Ricky Martin & dem öppnade galan.
Båda gångerna minns jag att han kändes random han har ingen aura som tex Axl Rose man känner av hans energi redan innan han entrat byggnaden.
Lyssnar på Joy division jag är 38 år fortfarande har ingen älskat mig. 38 år kommer fortfarande undan med "under 26" kanske kan jag fortfarande få ett barn eller 2 & jag tror fortfarande på att kärlek kommer segra  vid 13:00 fortsätter min utredning.
Har 66 kronor på kontot och än så länge en bra feeling om den här dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar