lördag 30 maj 2015

Ängel

Köper Gin vimplar citroner liljor plockar syrener vita & lila tonic
ser 2 filmer på rad
somnar
jag kommer leta efter ärr på din ryggtavla där vingarna vecklas ut

Tidigare på dagen äter jag lunch på Blå Lotus en liten flicka passerar med sin mamma hon tittar först nyfiket sen misstänksamt.Efter några minuter kommer dem tillbaka och mamman säger att flickan vill fråga mig något.Javisst!
"Är du en prinsessa"

Lördag morgon 09:22 meddelande " & du kan ta vilken katt du vill
ditt hjärta kan kapa vemsomhelst"

Det finns bara en intressant bröstkorg som lockar jag tror vi ses idag eller inatt

"Förlåt men ser du pojkarna på rad med kukarna i handen"

Inget har lockat mig mindre än kukar utan hjärna & hjärta
Snart min ängel
snart luften är snart kroppsvarm vi har kvar vår ungdom
jag kan inte lova något
utom mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar