onsdag 20 maj 2015

Mornar när diagnoser pockar på uppmärksamhet är typ som att ha Bill & Bull konstant på speed i hjärnan -Skynda dig ut sa Bill äh! Gå och lägg dig igen sa Bull

Solen är tillbaka likaså min crush på nån ja mötte igår på nya Lilysburger vid Nytorget så himla fin nu lika mörk men ren det var bara ögonkast men jag blir så jävla glad bara jag kan känna något litet för någon annan än Kattpojken
Kattpojken hur många har din tungspets smakat?
Hur många har du varit lekandes inuti?
Hur många har du tagit dig in till där köttet är som känsligast?

Jag var aldrig bra nog för dig
mina ord fick dig att springa fort
mig att drömma om din rygg
vingarna
jag satte på dem i efterhand
håller dig odödlig i text
du var aldrig så vacker som i min hall
skriver allt hårdare allt sannare
 allt för dig
men det är aldrig bra nog
jag är aldrig bra nog för dig
men jag kan inget annat än fortsätta hoppas
Förlåt

/Oroshjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar